Julfirande i Hälsingland 2014

 
Några dagar innan jul så åkte vi upp till Hälsingland för att äta julbord på Albertina med pappa och hela gänget. Det är så underbart när vi samlas och speciellt när alla tre barnen är med. Tyvärr så blev det ett mindre mysigt slut på den lilla resan då magsjukan började sprida sig, som jag sedan åkte på dagen efter att vi kommit hem igen / dagen innan julafton. Hur som helst så blev det en mysig jul i alla fall, även om det blev mycket vila.
 
Uppdatering om småttingarna (vilket inte är roligt för någon annan än mig): Jack är en superglad liten dregelmaskin som kryper runt för fullt och bara flinar. Stella har börjat prata och förstår mycket mer, och har börjat säga "hej" på ett sätt som gör att man totalt smälter. Jag får ilning i magen bara jag tänker på det. Och Charlie var sitt underbara lilla jag som ville att jag skulle bära honom, sitta bredvid honom vid julbordet och ligga bredvid honom när han skulle sova.
Upp